KORLOFF

İhtişam Kanatlarının Altında

Korloff PARIS'in hikayesi 1974 yılında genç bir Parisli tasarımcı olan Daniel Paillasseur'nün birbirinden eşsiz materyalleri bir arada kullanarak yaptığı o müthiş tasarlamalarla başladı. Dünyanın kültür merkezlerindeki mirastan etkilenmesi ve bunları tasarımlarına yansıtması ile daha büyük bir ihtişam kazandı. Korloff markası ismini dünyanın en büyük siyah elmasını elinde bulunduran ve aynı zamanda Rus Çarı II. Alexander'ın akrabası olan köklü Rus ailelerinden Korloff Sapojnikoff'tan alır. Ailenin nesilden nesile aktardığı ve dünyanın en büyük siyah elması olarak kabul edilen "Korloff Noir" aile üyeleri tarafından 1917 yılında Belçika'nın Antwerp şehrine getirildi. Daha sonra 1967 yılında Daniel Paillasseur'un babası tarafından satın alındı ve 1974 yılına kadar hiç bir işlem yapmadan kasada saklandı. 1974 yılında Daniel Paille Eur tarafından yuvarlak kesim 77 facet olarak kestirilir ve bu kesimden sonra bugünkü halini alır ve 88 karat olarak tescil edilir. 1978 yılında Daniel Paillaseur bugünkü Korloff markasını kurarken dünyanın en büyük siyah elmasının yeni sahibi olarak yüzyıllar boyu taşı elinde bulundurmuş olan eski sahibi ailenin ismini markasına verir. Paillaseur, bugün hala hem siyah elmasın hem de Korloff markasının sahibidir.

Korloff dünyanın en büyük siyah elmasını elinde bulunduran bir marka olarak, bütün dünyanın dikkatini kendi üzerine çeker. Bu durum bir taraftan markanın popülerliğini arttırırken diğer taraftan da markadan beklentileri arttırmıştır. Ancak Korloff, attığı yeni adımlarda hep marka değerini daha da arttıracak işlere imza atmıştır. Pırlanta taş kesimi bunlardan biriydi ve bu alanda yaptığı işlerle uzmanlaşan Korloff, bugün sadece kendisine özgü bir mücevher kesimi olan ve dünya mücevher litaratürüne Korloff kesim olarak girmiş olan bir pırlanta kesim şekline de sahiptir.

Korloff, bugün dünyada toplam 58 ülkede 68 Korloff butiğe sahiptir.Ayrıca dünyanın önemli merkezlerinde itina ile seçilmiş çok özel ve lüks satış noktalarında da satılmaktadır.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR